سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین برند تلویزیون 2022: هنگام خرید تلویزیون جدید چه کسانی را

 

بهترین برند تلویزیون چیست؟ با بسیاری از بازیگران بزرگ، از رهبر بازار سامسونگ گرفته تا رقبایی مانند ال‌جی و سونی – و بسیاری از برندهای تلویزیون‌های متوسط ??دیگر در کنار آن – تجزیه و تحلیل گزینه‌ها برای انتخاب بهترین‌ها ممکن است دشوار باشد.

 

پاسخ، البته، بسته به آنچه که به دنبال آن هستید، متفاوت خواهد بود. یک تلویزیون ارزان قیمت با چند فناوری کلیدی ممتاز وارد شده است؟ احتمالا هایسنس یا TCL    . یک OLED     سطح بالا که با فیلم و هر چیز دیگری عالی به نظر می رسد؟ ال‌جی، سونی یا پاناسونیک – با این دو برند آخر که ویژگی‌های صوتی داخلی برتر را ارائه می‌کنند.

 

ما واقعاً معتقدیم که هر سازنده تلویزیون چیزی در مورد آنها دارد که آنها را کمی بهتر (و شاید کمی بدتر) از رقبا می کند. گاهی اوقات این تصویر بهتر است، اما برچسب قیمت گران‌تری دارد. گاهی اوقات این ویژگی گیمر پسند است، اما یک پلت فرم تلویزیون هوشمند پوکی است.

 

در این راهنما، ما شما را با بهترین مارک‌های تلویزیون در سال 2022 آشنا می‌کنیم، و اینکه چگونه پیشنهادات آنها متفاوت است - از فناوری‌های پانل و پشتیبانی از فرمت محدوده دینامیکی بالا گرفته تا ملاحظات پیچیده‌تر مانند قیمت‌گذاری، ویژگی‌های هوشمند و موارد دیگر.  مزایا و معایب قابلمه گرانیتی و تفاوت تلویزیون اسمارت و اندروید را در سایت لوازم خانگی mgs بخوانید.

 

LG Electronics  : یک تشویق کننده تلویزیون OLED

ال‌جی A1 OLED روی پیشخوان

 

اگر چشم شما توسط یک تلویزیون OLED گرفته شده است، می توانید از LG تشکر کنید. سازنده پنل‌های OLED را هم برای خود و هم برای رقبا می‌سازد و سال‌ها پس از کاهش علاقه به این فناوری، امکان تجدید حیات OLED را فراهم کرده است.

 

آیا این بدان معناست که ال جی بهترین OLED ها را می سازد؟ احتمالا. ال‌جی CX OLED برای مدتی در صدر بهترین راهنمای تلویزیون‌های OLED ما قرار داشت تا اینکه طیف 2021 این شرکت یک سایز 83 اینچی و مدل‌های 42 اینچی جدید را به همراه خود اضافه کرد که امکان تنوع گسترده‌تری از بودجه، اندازه و نیازهای مصرف‌کننده را فراهم کرد. برای سال 2022، جدیدترین LG C2 OLED اکنون بهترین انتخاب OLED ما است، و همچنین بهترین انتخاب در راهنمای ما برای بهترین تلویزیون های 2022 به طور کلی است.

 

چرا باید با ال‌جی OLED استفاده کنیم؟ رنگ‌های بسیار زنده، کنتراست قوی، مشکی عمیق فوق‌العاده و پلت‌فرم هوشمند webOS پیشرو ال‌جی خواهید داشت که کل تجربه را به هم گره می‌زند. ست‌های ال‌جی نیز در مقایسه با نگاشت تن‌های محدود مجموعه‌های فروخته شده توسط پاناسونیک، نسبت به رنگ‌ها کمی «پاپ» بیشتری دارند.

 

 

ال‌جی مانند سامسونگ یا پاناسونیک از HDR10+ پشتیبانی نمی‌کند، اما در بهترین تلویزیون‌های ال‌جی از Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می‌شود.

 

هایسنس: برند تلویزیونی ارزان قیمت

تلویزیون هایسنس H8G در اتاق نشیمن آویزان شده است

 

(اعتبار تصویر: Hisense)

هایسنس نامی است که اگر دنبال یک تلویزیون مقرون به صرفه باشید، زیاد خواهید شنید. این برند تلویزیونی ارزان قیمت، فناوری‌های ممتازی مانند 4K/HDR و نقاط کوانتومی را برای برش مناسب کمتر از آنچه که معمولاً پرداخت می‌کنید، ارائه می‌کند و تلویزیون‌های فردا را برای انبوهی از مردم در دسترس‌تر می‌سازد. برای سال 2022، همچنین قصد دارد مدل های Mini-LED را عرضه کند.

 

مشکلات پردازش در مجموعه‌های Hisense که کاملاً قدرت حفظ تصاویر صاف را ندارند، یا مناطق کم‌نور اختصاصی برای جلوگیری از شکوفایی نور غیرمعمول نیست - و اینکه آیا شما با تلویزیون Hisense استفاده می‌کنید بستگی به اهمیت آن مصنوعات بصری دارد. برخی از ویژگی‌های نیمه کاره در پلتفرم تلویزیون هوشمند Vidaa U Hisense نیز نشان می‌دهند که چه اتفاقی می‌افتد هنگامی که در تلاش برای ایجاد یک تجربه ممتاز، گوشه‌ها را کوتاه می‌کنید.

 

اما نمی توان منکر ارزش بسیار زیاد بسیاری از تلویزیون های هایسنس شد، در حالی که این برند با طراحی های تلویزیونی که واقعاً به سمت پاکت ظاهر می شوند - مانند Sonic One فوق العاده نازک یا پروژکتورهای تلویزیون لیزری L9G Tri-Chroma آن- در میان اولین پروژکتورها منشعب شده است. برای ارائه Dolby Vision HDR. همچنین اکنون یک تلویزیون OLED دیگر به نام Hisense A9G وجود دارد که صفحه نمایش ارزان و توانمندی بالاتر از آنچه که سلف خود (O8B OLED) قادر به نمایش آن بود ارائه می دهد.

 

Hisense TV 2022: ULED، OLED، و موارد دیگر

 

 

TCL: یک برند محبوب تلویزیون ارزان قیمت

تلویزیون TCL سری 6 جدید 8K با مینی ال ای دی

 

(اعتبار تصویر: TCL)

از TCL شنیده اید؟ شما باید داشته باشید - با حدود 10? سهم از بازار جهانی تلویزیون، این سازنده لوازم الکترونیکی چینی در چند سال گذشته به خانه های ما هجوم آورده است و از نظر مقیاس درست پشت سر سامسونگ و ال جی قرار گرفته است.

 

مانند Hisense، در تلویزیون‌های ارزان‌قیمت تخصص دارد و امیدوار است تصویری معادل از مجموعه‌های میان‌رده گران‌تر و در عین حال برش در مکان‌های مناسب ارائه دهد. پردازش و کیفیت تصویر ممکن است ضربه بخورد، اما نه به اندازه‌ای که فکر می‌کنید - و برای آنچه در قیمت به دست می‌آورید، مشکل است که خیلی شکایت کنید.

 

بیشتر طراحی‌های تلویزیون TCL برای زمین‌های خانگی آن در چین در نظر گرفته می‌شود، اما تلویزیون‌های سری 5 و سری 6 آن در ایالات متحده از بهترین‌هایی هستند که می‌توانید با بودجه‌ای به دست آورید، به خصوص با پلت فرم تلویزیون هوشمند Roku. در بسیاری از مجموعه های آن سال 2021 نیز شاهد ورود ارزان‌ترین تلویزیون 8K بود که تاکنون ساخته شده است.

 

در بریتانیا چندان بزرگ نیست، اگرچه معرفی C71 و C81 QLED در سال 2020 حضور آن را در آنجا افزایش داد.

 

TCL TV 2022: هر تلویزیون TCL جدیدی که امسال منتشر می شود

 

سونی: یک برند تلویزیون با صدای جدی

تلویزیون سونی در اتاق خاکستری

 

(اعتبار تصویر: سونی)

سونی با مجموعه‌هایی مانند A90J و مدل‌های OLED جدید A80K برای سال 2022، تلویزیون‌های واقعاً نفس‌گیر می‌سازد که کیفیت تصویر عالی با طراحی خیره‌کننده را ارائه می‌دهند.

 

احتمالاً از برندی که اینقدر با موسیقی درگیر است - از طریق Sony Music - انتظار می رود این مجموعه ها واقعاً فناوری صوتی را ارائه می دهند. مجموعه‌های گران‌قیمت دارای Acoustic Surface Audio+ اختصاصی سونی هستند که از درایورهای استراتژیک برای انتشار صدا از خود پنل تلویزیون استفاده می‌کند، نه از بلندگوهای رو به پایین، عقب یا بالا، و ووفرهای داخلی برای باس طولانی‌تر دارند.

 

جهت صدا زمانی دشوار است که تصاویر باید در جلو و مرکز قرار گیرند، و در حالی که سایر برندهای تلویزیون راه‌حل‌هایی را پیدا کرده‌اند - مانند پایه تلویزیون در سری C ال‌جی، که صدای پرتاب کننده رو به پایین را به سمت بیننده هدایت می‌کند - سونی. قطعا یک راه حل منحصر به فرد دارد.

 

مانند سامسونگ، سونی در سال 2022 جهش زیادی به فروش مجموعه های هیبریدی QD-OLED داشته است. اینها نوید روشنایی حتی بهتر را نسبت به آخرین مدل های OLED آن، همراه با طیف رنگی پیشرفته و حتی زاویه دید گسترده تر از آنچه فناوری OLED فعلی ارائه می دهد، می دهد.

 

پاناسونیک: یک برند تلویزیونی واقعاً سینمایی

پانسونیک HZ2000 در یک اتاق نشیمن

 

(اعتبار تصویر: پانسونیک)

ماهیگیری بعد از تلویزیون پاناسونیک؟ در حالی که این برند ژاپنی مجموعه‌های تجاری را در آمریکای شمالی – یا این روزها استرالیا نمی‌فروشد – تلویزیون فوق‌العاده JZ2000 آن با توجه به خروجی با کنتراست بالا و پنل OLED سفارشی‌اش به عنوان مانیتور برای رنگ‌بازان حرفه‌ای هالیوود استفاده می‌شود. این واقعاً خوب است - به همین دلیل است که در حال حاضر در لیست ما از بهترین تلویزیون های سال 2022 قرار دارد - و از کیفیت سینمایی نمایشگرهای پاناسونیک و قدرت پردازنده هوشمند HCX Pro آن صحبت می کند.

 

با این حال، برای کسانی که در بریتانیا، اروپا یا کانادا هستند، مجموعه‌های پاناسونیک طیف عظیمی از مزیت‌ها را ارائه می‌کنند، از نقشه‌برداری رنگی دقیق گرفته تا پشتیبانی بسیار گسترده از فرمت HDR - از جمله پخش HLG (هیبرید لاگ گاما) و HDR10+ و Dolby Vision HDR پویا. ، حتی در مجموعه های LED میان رده مانند Panasonic HX800.

 

نمایشگرهای OLED پاناسونیک همچنین از نظر تمرکز بر صدای سینمایی منحصربه‌فرد هستند و با افزایش قیمت سیستم بلندگوی Dolby Atmos از 30 وات معقول به یک سیستم عظیم 140 وات - که احتمالاً به 2 تا 3 نفر نیاز دارد تا با خیال راحت روی پیشخوان بلند شوند. در خانه.

 

دست پاناسونیک در تولید دوربین همچنین منجر به معرفی حالت عکس HLG در تلویزیون‌های جدید پاناسونیک شد و به عکاسان نوظهور راهی را داد تا تصاویر خود را با کیفیت HDR روی صفحه تلویزیون ببینند.

 

تلویزیون پاناسونیک 2022: تمام مجموعه های جدید پاناسونیک

 

 

فیلیپس: تنها برند تلویزیون با Ambilight

Ambilight تلویزیون فیلیپس در حین تماشای مرد در اطراف صفحه تلویزیون می درخشد

 

(اعتبار تصویر: فیلیپس)

یکی دیگر از برندهای تلویزیونی که مجوز فروش مجموعه های خود را در ایالات متحده ندارد - اما فیلیپس چیزهای زیادی برای توصیه آن دارد. تلویزیون‌های OLED سطح بالای آن تمرکز زیادی روی کیفیت صدا دارند، با Bowers & Wilkins که نوارهای صوتی داخلی را در مجموعه‌های ممتاز خود تقویت می‌کنند – و پشتیبانی از HDR10+ و Dolby Vision به این معنی که مجموعه‌های برتر فیلیپس در بخش HDR نیز سست نمی‌شوند.

 

اما احتمالاً منحصربه‌فردترین ویژگی تلویزیون‌های فیلیپس، فناوری Ambilight آن‌ها است که هنگام استفاده، رنگ‌های روی صفحه را روی دیوار پشت تلویزیون پخش می‌کند. ممکن است آنچه را که در برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان اتفاق می‌افتد تغییر ندهد، اما پسر، همه‌جانبه است - با مجموعه‌هایی که بسته به جذابیت شما از Ambilight سه طرفه یا چهار طرفه استفاده می‌کنند.

 

تلویزیون Ambilight برتر توصیه شده ما در حال حاضر Philips OLED 806 است که آن را "یک تلویزیون OLED زیبا و خوش ساخت با مجموعه ای از عملکردهای مطلق، نقطه فروش منحصر به فرد و کیفیت تصویر دوره ای فوق العاده" نامیدیم و همه این کارها را برای قیمت واقعی."