سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معایب Android TV چیست؟

 

یکی دیگر از نکات منفی کمبود برنامه است. شما فقط می توانید تعداد محدودی برنامه را روی تلویزیون مبتنی بر اندروید نصب کنید. و برخلاف تلویزیون هوشمند، اگر آن را به روز نکنید، می تواند به سرعت منسوخ شود. با این حال، هزینه آن بسیار کمتر از خرید تجهیزات اضافی برای یک تلویزیون هوشمند است. با این حال، Android TV     مزایا و معایب خود را دارد. علاوه بر سادگی ذاتی آن، استفاده از آن حتی برای کسانی که دانش دایره المعارفی از سیستم عامل ندارند نیز آسان است.

 

خرید سرویس قاشق چنگال mgs و خرید تلویزیون mgs از نمایندگی قابلمه mgs ممکن است.


اگر سرعت اینترنت کافی نباشد، برخی از ویدیوها در Android TV     دارای پیکسل هستند یا غیرقابل استفاده هستند. این به این دلیل است که برنامه های پخش جریانی حداقل نیاز به پهنای باند برای پخش محتوای خود دارند. محتوای HD  حداقل به پهنای باند 5 مگابیت در ثانیه نیاز دارد، در حالی که وضوح 4K به حداقل 25 مگابیت در ثانیه نیاز دارد. اگر سرعت مورد نیاز برآورده نشود، برنامه پخش جریانی متناسب با سرعت اینترنت تنظیم می شود. ویدیو دچار لکنت خواهد شد.

 

تلویزیون هوشمند یا اندروید کدام بهتر است؟

اینکه آیا باید به سراغ تلویزیون هوشمند بروید یا تلویزیون اندرویدی به نیاز شما بستگی دارد. برخی از افراد رابط کاربرپسند تلویزیون های هوشمند را دوست دارند، در حالی که برخی دیگر عاشق بسیاری از ویژگی های اضافی Android TV هستند. Android TV تنها پلتفرمی است که می توانید محتوای آنلاین را روی صفحه نمایش بزرگ تماشا کنید. هر دو نوع تلویزیون دارای اشکالاتی هستند. قبل از اینکه خرید خود را انجام دهید، لیستی از ویژگی هایی که از هر کدام می خواهید تهیه کنید.

 

یک تلویزیون هوشمند به یک پلتفرم هوشمند نیاز دارد که به عنوان سیستم عامل نیز شناخته می شود. سازنده تلویزیون هوشمند ممکن است پلتفرم هوشمند خود را توسعه دهد یا از نسخه اصلاح شده یک سیستم عامل توسعه یافته توسط شرکت دیگری استفاده کند. همه پلتفرم ها یکسان ایجاد نمی شوند و همه مدل ها از همه ویژگی ها و برنامه ها پشتیبانی نمی کنند. تلویزیون هوشمند با سیستم عامل اندروید بهتر از تلویزیون هوشمند با سیستم عامل ویندوز یا iOS است. چندین تفاوت عمده بین این دو پلتفرم وجود دارد.

 

آیا ارزش خرید تلویزیون اندرویدی را دارد؟

تلویزیون‌ها راه درازی را پیموده‌اند، زیرا صرفاً جعبه‌هایی پر از محتوای ثابت بودند. اما این روزها خیلی بیشتر از یک سرگرمی صرف هستند. چیزی که یک تلویزیون اندرویدی را از تلویزیون های معمولی متمایز می کند، تفاوت در عملکرد آن است. بیایید نگاهی به تفاوت های اصلی بین تلویزیون های Android و تلویزیون های معمولی بیندازیم. اگر با اندروید آشنایی ندارید، ممکن است عادت کردن به این رابط کاربری برایتان سخت باشد.

 

تلویزیون‌های هوشمند امروزه عادی هستند، اما تلویزیون اندرویدی از برخی جهات متمایز است. این مجموعه ویژگی هایی را ارائه می دهد که یک تلویزیون سنتی به سادگی نمی تواند. به عنوان مثال، دارای یک دستیار داخلی عالی گوگل است که با اکثر تلفن های هوشمند اندرویدی کار می کند. با این حال، تلویزیون های هوشمند نیاز به جفت شدن دارند و کیفیت خروجی به شدت کاهش می یابد. همچنین، برخلاف تلویزیون‌های اندروید، تلویزیون‌های هوشمند دستیار صوتی ندارند، اما دارای صفحه‌کلید با اندازه کامل هستند.

 

 

یکی دیگر از تفاوت های عمده بین تلویزیون های اندرویدی و تلویزیون های معمولی، سیستم عامل آن است. سیستم عامل اندروید مشابه سیستم عامل های مورد استفاده در گوشی های اندرویدی است، بنابراین سرعت Android TV ممکن است کمی کمتر از تلویزیون هوشمند مشخص شده باشد. با این حال، تلویزیون های اندرویدی از بسیاری جهات بهتر از تلویزیون های هوشمند هستند. آنها بصری تر هستند و ویژگی های بیشتری نسبت به تلویزیون های معمولی دارند، اما مهم است که قبل از خرید آندروید چگونه کار می کند.

 

معایب تلویزیون هوشمند چیست؟

معایب تلویزیون های هوشمند اغلب نادیده گرفته می شوند. اگرچه تلویزیون‌های هوشمند دارای مزایای بی‌شماری هستند، اما مستعد مشکلات حفظ حریم خصوصی، رابط‌های کاربری نامناسب و فرستنده‌های رادیویی نیز هستند. در نتیجه، برخی از افراد حتی آنها را ندارند، یا فقط گاهی اوقات از آنها استفاده می کنند. با این وجود، اگر به دنبال تلویزیون هوشمند هستید، باید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

 

 

سیستم عامل تلویزیون اندروید مشابه گوشی های اندرویدی است. به این ترتیب، باید بدانید که چگونه از برنامه های اندروید استفاده کنید تا بهترین استفاده را از تلویزیون هوشمند خود ببرید. Android TV همچنین می تواند کندتر از سایر تلویزیون های هوشمند باشد زیرا باید کارهای پشت صحنه زیادی را انجام دهد. به دلیل اکوسیستم اندروید، Android TV نسبت به سایر تلویزیون های هوشمند برتری دارد، اما مدتی طول می کشد تا به آن عادت کنید.

 

برنامه های موجود در تلویزیون های هوشمند معمولاً نسبت به همتایان خود در سایر سیستم عامل ها پایین تر هستند. تلویزیون های هوشمند قدرت پردازش دستگاه های دیگر را ندارند و برنامه های آنها اغلب از عملکرد ضعیف رنج می برند. در نتیجه، بسیاری از کاربران هنگام استفاده از تلویزیون های هوشمند خود، تاخیر ورودی، انجماد و خرابی را تجربه کرده اند. تنها راه حل این مشکلات این است که تلویزیون هوشمند خود را نزد یک تعمیرکار مجرب ببرید. هزینه تعمیر بیشتر از هزینه ای است که خودتان آن مشکل را برطرف کنید.

 

وقتی صحبت از پخش رسانه ای می شود، Android TV خیلی بهتر از رقبای معمولی خود نیست. به عنوان مثال، نتفلیکس هنوز در دسترس نیست. با این حال، آمازون اخیراً اعلام کرده است که با گوگل همکاری می کند تا قابلیت پخش جریانی را برای آن فراهم کند. با این حال، کاستی‌های دیگری نیز در Android TV وجود دارد، از جمله کاتالوگ محدود برنامه‌ها و عدم توصیه‌های محتوای مفید. در اینجا نگاهی می اندازیم به اینکه کدام برند بهترین تجربه Android TV را ارائه می دهد.

 

Android TV گوگل چیزی بیش از یک دستگاه سرگرمی جدید است. این برنامه بلندپروازانه Google برای آوردن محتوا از هر نقطه به تلویزیون شما است. این به‌روزرسانی از سیستم تلویزیون محبوب Google است و هدف آن ادغام برنامه‌ها و محتوای Android در اتاق نشیمن شما است. فروشگاه Google Play اکنون دارای 700000 برنامه برای دستگاه های مبتنی بر اندروید است. انتخاب یک برند برای اطمینان از اینکه تجربه سرگرمی شما تا حد امکان روان و لذت بخش است، بسیار مهم است.

 

آیا می توانم از Android TV بدون اینترنت استفاده کنم؟

ابتدا باید دیباگ USB را در گوشی اندرویدی خود فعال کنید. غیرفعال کردن اشکال‌زدایی USB باعث می‌شود تلویزیون Android شما هنگام اتصال به تلویزیون به خودی خود شارژ شود. به تنظیمات بروید و About Phone را جستجو کنید. هفت بار روی Build Number ضربه بزنید. در مرحله بعد، روی گزینه Developer Options ضربه بزنید. یک منوی جداگانه در زیر تنظیمات سیستم ظاهر می شود. روی آن ضربه بزنید و دستورالعمل هایی را که در تلویزیون شما نمایش داده می شود دنبال کنید. اکنون می توانید ویدیوهای YouTube را بدون اتصال به اینترنت در تلویزیون خود تماشا کنید.

 

در حالی که می‌توانید از Android TV بدون اینترنت استفاده کنید، اگر به شبکه Wi-Fi متصل نباشید، ممکن است به درستی کار نکند. ممکن است زمان روی جعبه تلویزیون با زمان روتر شما همگام‌سازی نشود. اگر این اتفاق افتاد، می‌توانید تنظیمات زمان و تاریخ را در Android TV خود تغییر دهید تا به درستی کار کند. شاید لازم باشد Android TV خود را مجددا راه اندازی کنید تا کار کند. پس از اتمام کار، دستگاه را دوباره به شبکه Wi-Fi آن متصل کنید و از Android TV خود لذت ببرید.

 

معایب اندروید چیست؟

اگر به تغییر از دستگاه قدیمی خود به تلویزیون اندروید جدید فکر می کنید، احتمالاً در مورد مزایای بسیار آن شنیده اید. Android TV دارای یک رابط کاربر پسند است، به Google Playstore دسترسی دارد و با سایر دستگاه های اندرویدی سازگار است. پلتفرم دستگاه مشابه گوشی های هوشمند اندرویدی است و آن را با اکثر برنامه های اندرویدی سازگار می کند. همچنین دارای مرورگر گوگل کروم است که مرور وب را آسان می کند. با این حال، این سیستم عامل دارای معایبی است.

 

یکی از معایب اصلی تلویزیون اندروید این است که گران‌تر از تلویزیون هوشمند است، اما با این واقعیت که استفاده از آن بسیار ساده‌تر است، متعادل‌تر است. می‌توانید برنامه‌ها را با اتصال اینترنت به‌روزرسانی کنید، که استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند. یکی دیگر از معایب تلویزیون های اندرویدی کندتر بودن آنها نسبت به تلویزیون های هوشمند است. ممکن است کمی طول بکشد تا به آن عادت کنید، بنابراین آماده باشید تا کمی با تلویزیون جدید خود آزمایش کنید.

 

 

آیا Android TV ایمن است؟

آیا Android TV امن است؟ بله، اما برای تماشای ورزش های ممتاز یا فیلم های اولیه به اندازه کافی ایمن نیست. تنظیمات امنیتی پیش‌فرض در تلویزیون‌های Android برای محافظت از آن کافی نیست. بدافزارها، ویروس‌ها و طرح‌های فیشینگ می‌توانند به راحتی تلویزیون‌های Android را آلوده کنند، بنابراین باید اقدامات احتیاطی را برای محافظت از تلویزیون خود انجام دهید. برای مثال، باج‌افزار فایل‌های شما را قفل می‌کند و برای رمزگشایی آن‌ها، مبلغی را طلب می‌کند.

 

نرم افزار منبع باز خطر سوء استفاده یا بسته بندی مجدد برای اهداف مخرب را دارد. به عنوان مثال، در حالی که Kodi یک برنامه کاملاً قانونی برای تلویزیون های Android است، ممکن است ندانید که سایر کاربران همان نرم افزار ممکن است افزونه هایی را نصب کنند که غیرقانونی است. اگر مطمئن نیستید که جعبه Android TV شما اصلاح شده است، قبل از خرید باید وب سایت سازنده را بررسی کنید.